نمایه نویسندگان

آ

  • آزاد دولابی، بهروز تبیین انواع جهت‌گیری‌های معلم‌های ابتدایی در حوزۀ آموزش مجازی در دورة همه‌گیری کرونا [دوره 22، شماره 3، 1402، صفحه 61-82]

ا

  • ابوالقاسمی، محمود طراحی الگوی توسعة حرفه‏ای معلمان برای ایفای نقش رهبری در مدارس ابتدایی [دوره 22، شماره 3، 1402، صفحه 83-102]
  • اصغری، نسیم بازتابی از ساختار درک معلم و دانشجومعلمان دربارۀ استدلال تناسبی کیفی [دوره 22، شماره 1، 1402، صفحه 83-106]
  • اطهری، زینب السادات تحلیل وضعیت آموزش سپاسگزاری در کتاب‌های فارسی دورۀ ابتدایی براساس روش آنتروپی شانون [دوره 22، شماره 3، 1402، صفحه 7-32]

ب

  • بابایی، محمدحسین تحلیل وضعیت آموزش سپاسگزاری در کتاب‌های فارسی دورۀ ابتدایی براساس روش آنتروپی شانون [دوره 22، شماره 3، 1402، صفحه 7-32]
  • بذرافکن، مجید تحلیل پدیدارشناختی تجارب زیسته معلمان دوره ابتدایی از تلفیق بازی در فرایند یاددهی‌یادگیری [دوره 22، شماره 2، 1402، صفحه 43-80]
  • برات دستجردی، نگین تبیین تربیت رسانه‌‏ای از منظر اندیشمندان پست‌‏مدرن با توجه به راهبردهای سند تحول بنیادین آموزش‌‏وپرورش [دوره 22، شماره 4، 1402، صفحه 125-150]
  • بلوچ، سلیم طراحی الگوی پاسخ‌گویی اجتماعی مدارس ابتدایی ایران: مطالعه‌ای داده‌بنیاد [دوره 22، شماره 1، 1402، صفحه 55-82]

پ

  • پورنگ، افسانه بازتابی از ساختار درک معلم و دانشجومعلمان دربارۀ استدلال تناسبی کیفی [دوره 22، شماره 1، 1402، صفحه 83-106]
  • پوشنه، کامبیز طراحی الگوی برنامۀ درسی توسعۀ رهبری مدیران متوسطه براساس رویکرد حل مسئله [دوره 22، شماره 2، 1402، صفحه 155-190]

ت

  • تأئید، مهدی تأثیر سبک رهبری دیجیتال در تدریس دیجیتال معلمان با نقش میانجی توانمندسازی روان‌شناختی [دوره 22، شماره 1، 1402، صفحه 147-163]
  • تاجی، حمیدرضا شناسایی مؤلفه‌های آموزش سواد رسانه‌ای و تحلیل جایگاه آن در اسناد بالادستی آموزش‌وپرورش [دوره 22، شماره 1، 1402، صفحه 7-30]
  • تسلیمی، نصرالله تحلیل محتوای کیفی جلوه‌های بصری کتاب درسی پایة هفتم «انگلیسی در مدرسه: دانه» [دوره 22، شماره 3، 1402، صفحه 33-60]

ج

  • جاودانی، محمد تحلیل پدیدارشناختی تجارب زیسته معلمان دوره ابتدایی از تلفیق بازی در فرایند یاددهی‌یادگیری [دوره 22، شماره 2، 1402، صفحه 43-80]
  • جعفری، پریوش ارائۀ مدل جانشین‌پروری رهبران آموزشی در نظام آموزش‌وپرورش رسمی‌ عمومی ایران [دوره 22، شماره 2، 1402، صفحه 7-42]
  • جهانی فر، مجتبی مدل‌سازی و دانش فرامدل‌سازی: سنجش درک دانش‌آموزان از مدل‌سازی مفهومی در یادگیری علوم [دوره 22، شماره 1، 1402، صفحه 127-146]
  • جوادیار، خلیل ارائۀ مدل جانشین‌پروری رهبران آموزشی در نظام آموزش‌وپرورش رسمی‌ عمومی ایران [دوره 22، شماره 2، 1402، صفحه 7-42]
  • جوادی پور، محمد شناسایی عناصر برنامهٔ درسی استم (علوم، فناوری، مهندسی، ریاضیات) در دورهٔ ابتدایی کشور ایران: رویکردی سنتزپژوهانه [دوره 22، شماره 2، 1402، صفحه 191-220]
  • جوادی پور، محمد تبیین انواع جهت‌گیری‌های معلم‌های ابتدایی در حوزۀ آموزش مجازی در دورة همه‌گیری کرونا [دوره 22، شماره 3، 1402، صفحه 61-82]

ح

  • حسام پور، زهرا راهبردهای معناسازی معلمان در مدیریت کلاس در بحران کرونا [دوره 22، شماره 4، 1402، صفحه 7-22]
  • حسن آبادی، حمیدرضا رابطۀ متقابل در ابرها: طراحی مزوسیستم خانه - مدرسه در فضای پوشه‌کار ابر - محور برای دانش‌آموزان دورۀ ابتدایی [دوره 22، شماره 4، 1402، صفحه 67-100]
  • حسن مرادی، نرگس تدوین الگوی ارائهٔ خدمات آموزشی‌وپرورشی به فرزندان دانش‌آموز شهدا و جانبازان و ایثارگران در ایران [دوره 22، شماره 1، 1402، صفحه 31-54]
  • حسنی، محمد طراحی الگوی پاسخ‌گویی اجتماعی مدارس ابتدایی ایران: مطالعه‌ای داده‌بنیاد [دوره 22، شماره 1، 1402، صفحه 55-82]
  • حسینی بهشتی، ریحانه السادات رابطۀ متقابل در ابرها: طراحی مزوسیستم خانه - مدرسه در فضای پوشه‌کار ابر - محور برای دانش‌آموزان دورۀ ابتدایی [دوره 22، شماره 4، 1402، صفحه 67-100]
  • حکیم زاده، رضوان تبیین انواع جهت‌گیری‌های معلم‌های ابتدایی در حوزۀ آموزش مجازی در دورة همه‌گیری کرونا [دوره 22، شماره 3، 1402، صفحه 61-82]

خ

  • خادمی، سولماز راهبردهای معناسازی معلمان در مدیریت کلاس در بحران کرونا [دوره 22، شماره 4، 1402، صفحه 7-22]
  • خاکپور، عباس تأثیر سبک رهبری دیجیتال در تدریس دیجیتال معلمان با نقش میانجی توانمندسازی روان‌شناختی [دوره 22، شماره 1، 1402، صفحه 147-163]
  • خانمرادی، سعید طراحی مدل درآمدزایی از طریق ورزش با تأکید بر سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش: رویکردی آمیخته (کیفی و کمّی) [دوره 22، شماره 2، 1402، صفحه 81-106]
  • خدمتیان، محمد تبیین تربیت رسانه‌‏ای از منظر اندیشمندان پست‌‏مدرن با توجه به راهبردهای سند تحول بنیادین آموزش‌‏وپرورش [دوره 22، شماره 4، 1402، صفحه 125-150]
  • خلاقی، علی اصغر مطالعة پدیدارشناسانة موانع اجرای موفق برنامة درسی آموزش فنی‌وحرفه‌ای رسمی با تمرکز بر تجارب زیستة هنرآموزان [دوره 22، شماره 4، 1402، صفحه 23-46]

د

  • دانای طوس، مریم فراوانی شاخص‏های انسجام خرد در سطوح مختلف بازنمایی متن در چارچوب الگوی ساخت-تلفیق کینچ: شواهدی از کتاب‏های فارسی دوره‏های ابتدایی، متوسطۀ اول و دوم [دوره 22، شماره 2، 1402، صفحه 107-124]
  • دیبایی صابر، محسن شناسایی مؤلفه‌های آموزش سواد رسانه‌ای و تحلیل جایگاه آن در اسناد بالادستی آموزش‌وپرورش [دوره 22، شماره 1، 1402، صفحه 7-30]

ر

  • رحیمی‌نژاد، ویدا تحلیل محتوای کیفی جلوه‌های بصری کتاب درسی پایة هفتم «انگلیسی در مدرسه: دانه» [دوره 22، شماره 3، 1402، صفحه 33-60]
  • رمضانی، فاطمه جستاری در کتب کهن اسرارالتوحید و سیرت ابن‌ خفیف با هدف بازیابی و رتبه‌بندی ویژگی‌های شخصیتی و روش‌های آموزشی معلمان سرآمد [دوره 22، شماره 2، 1402، صفحه 107-124]
  • رمضانی، فاطمه شناسایی ویژگی‌های نامطلوب در حرفۀ معلمی براساس واکاوی تجارب زیستۀ دوران دانش‌آموزی نومعلمان (مطالعه‌ای به‌ روش پدیدارشناختی) [دوره 22، شماره 4، 1402، صفحه 101-124]

ز

  • زارعان، منصوره تدوین الگوی ساختاری ترک‌تحصیل‌ براساس یادگیری خودراهبر و عملکرد خانواده با میانجیگری ذهن‌آگاهی در میان دانش‌آموزان دختر [دوره 22، شماره 4، 1402، صفحه 151-171]
  • زاهدیان، مرجان اثربخشی روش آموزش معکوس در یادگیری خودراهبر و خودکارآمدی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان (مطالعة موردی: دانشجویان پردیس خواهران دانشگاه فرهنگیان واحد بندرعباس) [دوره 22، شماره 3، 1402، صفحه 125-148]

س

  • ساکی، رضا ارائۀ مدل جانشین‌پروری رهبران آموزشی در نظام آموزش‌وپرورش رسمی‌ عمومی ایران [دوره 22، شماره 2، 1402، صفحه 7-42]
  • سگاری، دادرحمن اثر خشونت معلم بر هیجانات مثبت و منفی تحصیلی و اضطراب مدرسه [دوره 22، شماره 1، 1402، صفحه 107-1026]

ش

  • شادی، صدیقه راهبردهای معناسازی معلمان در مدیریت کلاس در بحران کرونا [دوره 22، شماره 4، 1402، صفحه 7-22]
  • شاکری نسب، محسن مقایسهٔ تأثیر آموزش بازسازی شناختی و راهبردهای یادگیری خودگردان بر سبک‌های اسناد دانش‌آموزان [دوره 22، شماره 2، 1402، صفحه 221-239]
  • شاهورانی، احمد بازتابی از ساختار درک معلم و دانشجومعلمان دربارۀ استدلال تناسبی کیفی [دوره 22، شماره 1، 1402، صفحه 83-106]
  • شمس، غلامرضا طراحی الگوی توسعة حرفه‏ای معلمان برای ایفای نقش رهبری در مدارس ابتدایی [دوره 22، شماره 3، 1402، صفحه 83-102]
  • شهرکی، علی مطالعة پدیدارشناسانة موانع اجرای موفق برنامة درسی آموزش فنی‌وحرفه‌ای رسمی با تمرکز بر تجارب زیستة هنرآموزان [دوره 22، شماره 4، 1402، صفحه 23-46]

ص

  • صالحی، ساجده تحلیل پدیدارشناختی تجارب زیسته معلمان دوره ابتدایی از تلفیق بازی در فرایند یاددهی‌یادگیری [دوره 22، شماره 2، 1402، صفحه 43-80]
  • صراحی، محمد امین فراوانی شاخص‏های انسجام خرد در سطوح مختلف بازنمایی متن در چارچوب الگوی ساخت-تلفیق کینچ: شواهدی از کتاب‏های فارسی دوره‏های ابتدایی، متوسطۀ اول و دوم [دوره 22، شماره 2، 1402، صفحه 107-124]
  • صفایی موحد، سعید طراحی الگوی برنامۀ درسی توسعۀ رهبری مدیران متوسطه براساس رویکرد حل مسئله [دوره 22، شماره 2، 1402، صفحه 155-190]

ع

  • عابدینی، یاسمین تدوین بستة آموزشی مدیریت کلاسی سازگار با مغز و تأثیر آن بر میزان اهمال‌کاری تحصیلی و هیجانات آموزشی در درس ریاضی دانش‌آموزان پایة اول در دورة اول متوسطة عشایری لرستان [دوره 22، شماره 3، 1402، صفحه 103-124]
  • عبدلی، مصطفی تدوین بستة آموزشی مدیریت کلاسی سازگار با مغز و تأثیر آن بر میزان اهمال‌کاری تحصیلی و هیجانات آموزشی در درس ریاضی دانش‌آموزان پایة اول در دورة اول متوسطة عشایری لرستان [دوره 22، شماره 3، 1402، صفحه 103-124]
  • عسکری، فرزانه شناسایی عناصر برنامهٔ درسی استم (علوم، فناوری، مهندسی، ریاضیات) در دورهٔ ابتدایی کشور ایران: رویکردی سنتزپژوهانه [دوره 22، شماره 2، 1402، صفحه 191-220]

ف

  • فتحی واجارگاه، کوروش طراحی الگوی برنامۀ درسی توسعۀ رهبری مدیران متوسطه براساس رویکرد حل مسئله [دوره 22، شماره 2، 1402، صفحه 155-190]

ق

  • قاسمی مطلق، مهدی مقایسهٔ تأثیر آموزش بازسازی شناختی و راهبردهای یادگیری خودگردان بر سبک‌های اسناد دانش‌آموزان [دوره 22، شماره 2، 1402، صفحه 221-239]

ک

  • کابلی، مریم تدوین الگوی ساختاری ترک‌تحصیل‌ براساس یادگیری خودراهبر و عملکرد خانواده با میانجیگری ذهن‌آگاهی در میان دانش‌آموزان دختر [دوره 22، شماره 4، 1402، صفحه 151-171]
  • کبیری، مسعود بازتابی از ساختار درک معلم و دانشجومعلمان دربارۀ استدلال تناسبی کیفی [دوره 22، شماره 1، 1402، صفحه 83-106]
  • کدیور، پروین رابطۀ متقابل در ابرها: طراحی مزوسیستم خانه - مدرسه در فضای پوشه‌کار ابر - محور برای دانش‌آموزان دورۀ ابتدایی [دوره 22، شماره 4، 1402، صفحه 67-100]
  • کرامتی، هادی رابطۀ متقابل در ابرها: طراحی مزوسیستم خانه - مدرسه در فضای پوشه‌کار ابر - محور برای دانش‌آموزان دورۀ ابتدایی [دوره 22، شماره 4، 1402، صفحه 67-100]
  • کفراشی، محمد حسین تدوین الگوی ارائهٔ خدمات آموزشی‌وپرورشی به فرزندان دانش‌آموز شهدا و جانبازان و ایثارگران در ایران [دوره 22، شماره 1، 1402، صفحه 31-54]

گ

  • گل بخش، بشری تحلیل محتوای کیفی جلوه‌های بصری کتاب درسی پایة هفتم «انگلیسی در مدرسه: دانه» [دوره 22، شماره 3، 1402، صفحه 33-60]
  • گلی، یوسف طراحی الگوی برنامۀ درسی توسعۀ رهبری مدیران متوسطه براساس رویکرد حل مسئله [دوره 22، شماره 2، 1402، صفحه 155-190]

ل

  • لیاقت دار، محمد جواد مطالعة پدیدارشناسانة موانع اجرای موفق برنامة درسی آموزش فنی‌وحرفه‌ای رسمی با تمرکز بر تجارب زیستة هنرآموزان [دوره 22، شماره 4، 1402، صفحه 23-46]

م

  • محمدحسنی، نسرین رابطۀ متقابل در ابرها: طراحی مزوسیستم خانه - مدرسه در فضای پوشه‌کار ابر - محور برای دانش‌آموزان دورۀ ابتدایی [دوره 22، شماره 4، 1402، صفحه 67-100]
  • محمدی، مهدی راهبردهای معناسازی معلمان در مدیریت کلاس در بحران کرونا [دوره 22، شماره 4، 1402، صفحه 7-22]
  • مرادی، رحیم واکاوی مؤلفه‌ها‌ی آموزش شهروندی در بستر فناوری‌های یادگیری سیار (یک مطالعۀ سنتزپژوهی) [دوره 22، شماره 4، 1402، صفحه 47-66]
  • مزیدی، محمد تبیین تربیت رسانه‌‏ای از منظر اندیشمندان پست‌‏مدرن با توجه به راهبردهای سند تحول بنیادین آموزش‌‏وپرورش [دوره 22، شماره 4، 1402، صفحه 125-150]
  • مسگرپور، مرضیه راهبردهای معناسازی معلمان در مدیریت کلاس در بحران کرونا [دوره 22، شماره 4، 1402، صفحه 7-22]
  • معصومی فرد، مرجان ارزیابی کیفیت تدریس الکترونیکی معلمان و سواد اطلاعاتی آنان و پیش‌بینی دل‌زدگی تحصیلی دانش‌آموزان دختر متوسطة اول شهر آبدانان [دوره 22، شماره 3، 1402، صفحه 149-171]
  • معظمی، مجتبی تدوین الگوی ارائهٔ خدمات آموزشی‌وپرورشی به فرزندان دانش‌آموز شهدا و جانبازان و ایثارگران در ایران [دوره 22، شماره 1، 1402، صفحه 31-54]
  • مقتدایی، لیلا تدوین بستة آموزشی مدیریت کلاسی سازگار با مغز و تأثیر آن بر میزان اهمال‌کاری تحصیلی و هیجانات آموزشی در درس ریاضی دانش‌آموزان پایة اول در دورة اول متوسطة عشایری لرستان [دوره 22، شماره 3، 1402، صفحه 103-124]
  • ملکی، سمیه واکاوی مؤلفه‌ها‌ی آموزش شهروندی در بستر فناوری‌های یادگیری سیار (یک مطالعۀ سنتزپژوهی) [دوره 22، شماره 4، 1402، صفحه 47-66]
  • مهاجران، بهناز طراحی الگوی پاسخ‌گویی اجتماعی مدارس ابتدایی ایران: مطالعه‌ای داده‌بنیاد [دوره 22، شماره 1، 1402، صفحه 55-82]
  • مهدیان، حسین مقایسهٔ تأثیر آموزش بازسازی شناختی و راهبردهای یادگیری خودگردان بر سبک‌های اسناد دانش‌آموزان [دوره 22، شماره 2، 1402، صفحه 221-239]
  • موسیوند، محبوبه تدوین الگوی ساختاری ترک‌تحصیل‌ براساس یادگیری خودراهبر و عملکرد خانواده با میانجیگری ذهن‌آگاهی در میان دانش‌آموزان دختر [دوره 22، شماره 4، 1402، صفحه 151-171]

ن

  • ناستی زایی، ناصر اثر خشونت معلم بر هیجانات مثبت و منفی تحصیلی و اضطراب مدرسه [دوره 22، شماره 1، 1402، صفحه 107-1026]
  • ناصری جهرمی، رضا راهبردهای معناسازی معلمان در مدیریت کلاس در بحران کرونا [دوره 22، شماره 4، 1402، صفحه 7-22]
  • نامی، کلثوم اثربخشی روش آموزش معکوس در یادگیری خودراهبر و خودکارآمدی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان (مطالعة موردی: دانشجویان پردیس خواهران دانشگاه فرهنگیان واحد بندرعباس) [دوره 22، شماره 3، 1402، صفحه 125-148]
  • نجفی، محمد تبیین تربیت رسانه‌‏ای از منظر اندیشمندان پست‌‏مدرن با توجه به راهبردهای سند تحول بنیادین آموزش‌‏وپرورش [دوره 22، شماره 4، 1402، صفحه 125-150]
  • نصراصفهانی، احمدرضا مطالعة پدیدارشناسانة موانع اجرای موفق برنامة درسی آموزش فنی‌وحرفه‌ای رسمی با تمرکز بر تجارب زیستة هنرآموزان [دوره 22، شماره 4، 1402، صفحه 23-46]
  • نظرزاده زارع، محسن تأثیر سبک رهبری دیجیتال در تدریس دیجیتال معلمان با نقش میانجی توانمندسازی روان‌شناختی [دوره 22، شماره 1، 1402، صفحه 147-163]
  • نوری، روح اله ارزیابی کیفیت تدریس الکترونیکی معلمان و سواد اطلاعاتی آنان و پیش‌بینی دل‌زدگی تحصیلی دانش‌آموزان دختر متوسطة اول شهر آبدانان [دوره 22، شماره 3، 1402، صفحه 149-171]
  • نیک تخسمی، سمیه فراوانی شاخص‏های انسجام خرد در سطوح مختلف بازنمایی متن در چارچوب الگوی ساخت-تلفیق کینچ: شواهدی از کتاب‏های فارسی دوره‏های ابتدایی، متوسطۀ اول و دوم [دوره 22، شماره 2، 1402، صفحه 107-124]

و

  • وثوقی فرد، الهام طراحی الگوی توسعة حرفه‏ای معلمان برای ایفای نقش رهبری در مدارس ابتدایی [دوره 22، شماره 3، 1402، صفحه 83-102]