آ
-
آزاد دولابی، بهروز
تبیین انواع جهتگیریهای معلمهای ابتدایی در حوزۀ آموزش مجازی در دورة همهگیری کرونا [دوره 22، شماره 3، 1402، صفحه 61-82]
ا
-
ابوالقاسمی، محمود
طراحی الگوی توسعة حرفهای معلمان برای ایفای نقش رهبری در مدارس ابتدایی [دوره 22، شماره 3، 1402، صفحه 83-102]
-
اصغری، نسیم
بازتابی از ساختار درک معلم و دانشجومعلمان دربارۀ استدلال تناسبی کیفی [دوره 22، شماره 1، 1402، صفحه 83-106]
-
اطهری، زینب السادات
تحلیل وضعیت آموزش سپاسگزاری در کتابهای فارسی دورۀ ابتدایی براساس روش آنتروپی شانون [دوره 22، شماره 3، 1402، صفحه 7-32]
ب
-
بابایی، محمدحسین
تحلیل وضعیت آموزش سپاسگزاری در کتابهای فارسی دورۀ ابتدایی براساس روش آنتروپی شانون [دوره 22، شماره 3، 1402، صفحه 7-32]
-
بذرافکن، مجید
تحلیل پدیدارشناختی تجارب زیسته معلمان دوره ابتدایی از تلفیق بازی در فرایند یاددهییادگیری [دوره 22، شماره 2، 1402، صفحه 43-80]
-
برات دستجردی، نگین
تبیین تربیت رسانهای از منظر اندیشمندان پستمدرن با توجه به راهبردهای سند تحول بنیادین آموزشوپرورش [دوره 22، شماره 4، 1402، صفحه 125-150]
-
بلوچ، سلیم
طراحی الگوی پاسخگویی اجتماعی مدارس ابتدایی ایران: مطالعهای دادهبنیاد [دوره 22، شماره 1، 1402، صفحه 55-82]
پ
-
پورنگ، افسانه
بازتابی از ساختار درک معلم و دانشجومعلمان دربارۀ استدلال تناسبی کیفی [دوره 22، شماره 1، 1402، صفحه 83-106]
-
پوشنه، کامبیز
طراحی الگوی برنامۀ درسی توسعۀ رهبری مدیران متوسطه براساس رویکرد حل مسئله [دوره 22، شماره 2، 1402، صفحه 155-190]
ت
-
تأئید، مهدی
تأثیر سبک رهبری دیجیتال در تدریس دیجیتال معلمان با نقش میانجی توانمندسازی روانشناختی [دوره 22، شماره 1، 1402، صفحه 147-163]
-
تاجی، حمیدرضا
شناسایی مؤلفههای آموزش سواد رسانهای و تحلیل جایگاه آن در اسناد بالادستی آموزشوپرورش [دوره 22، شماره 1، 1402، صفحه 7-30]
-
تسلیمی، نصرالله
تحلیل محتوای کیفی جلوههای بصری کتاب درسی پایة هفتم «انگلیسی در مدرسه: دانه» [دوره 22، شماره 3، 1402، صفحه 33-60]
ج
-
جاودانی، محمد
تحلیل پدیدارشناختی تجارب زیسته معلمان دوره ابتدایی از تلفیق بازی در فرایند یاددهییادگیری [دوره 22، شماره 2، 1402، صفحه 43-80]
-
جعفری، پریوش
ارائۀ مدل جانشینپروری رهبران آموزشی در نظام آموزشوپرورش رسمی عمومی ایران [دوره 22، شماره 2، 1402، صفحه 7-42]
-
جهانی فر، مجتبی
مدلسازی و دانش فرامدلسازی: سنجش درک دانشآموزان از مدلسازی مفهومی در یادگیری علوم [دوره 22، شماره 1، 1402، صفحه 127-146]
-
جوادیار، خلیل
ارائۀ مدل جانشینپروری رهبران آموزشی در نظام آموزشوپرورش رسمی عمومی ایران [دوره 22، شماره 2، 1402، صفحه 7-42]
-
جوادی پور، محمد
شناسایی عناصر برنامهٔ درسی استم (علوم، فناوری، مهندسی، ریاضیات) در دورهٔ ابتدایی کشور ایران: رویکردی سنتزپژوهانه [دوره 22، شماره 2، 1402، صفحه 191-220]
-
جوادی پور، محمد
تبیین انواع جهتگیریهای معلمهای ابتدایی در حوزۀ آموزش مجازی در دورة همهگیری کرونا [دوره 22، شماره 3، 1402، صفحه 61-82]
ح
-
حسام پور، زهرا
راهبردهای معناسازی معلمان در مدیریت کلاس در بحران کرونا [دوره 22، شماره 4، 1402، صفحه 7-22]
-
حسن آبادی، حمیدرضا
رابطۀ متقابل در ابرها: طراحی مزوسیستم خانه - مدرسه در فضای پوشهکار ابر - محور برای دانشآموزان دورۀ ابتدایی [دوره 22، شماره 4، 1402، صفحه 67-100]
-
حسن مرادی، نرگس
تدوین الگوی ارائهٔ خدمات آموزشیوپرورشی به فرزندان دانشآموز شهدا و جانبازان و ایثارگران در ایران [دوره 22، شماره 1، 1402، صفحه 31-54]
-
حسنی، محمد
طراحی الگوی پاسخگویی اجتماعی مدارس ابتدایی ایران: مطالعهای دادهبنیاد [دوره 22، شماره 1، 1402، صفحه 55-82]
-
حسینی بهشتی، ریحانه السادات
رابطۀ متقابل در ابرها: طراحی مزوسیستم خانه - مدرسه در فضای پوشهکار ابر - محور برای دانشآموزان دورۀ ابتدایی [دوره 22، شماره 4، 1402، صفحه 67-100]
-
حکیم زاده، رضوان
تبیین انواع جهتگیریهای معلمهای ابتدایی در حوزۀ آموزش مجازی در دورة همهگیری کرونا [دوره 22، شماره 3، 1402، صفحه 61-82]
خ
-
خادمی، سولماز
راهبردهای معناسازی معلمان در مدیریت کلاس در بحران کرونا [دوره 22، شماره 4، 1402، صفحه 7-22]
-
خاکپور، عباس
تأثیر سبک رهبری دیجیتال در تدریس دیجیتال معلمان با نقش میانجی توانمندسازی روانشناختی [دوره 22، شماره 1، 1402، صفحه 147-163]
-
خانمرادی، سعید
طراحی مدل درآمدزایی از طریق ورزش با تأکید بر سند تحول بنیادین آموزشوپرورش: رویکردی آمیخته (کیفی و کمّی) [دوره 22، شماره 2، 1402، صفحه 81-106]
-
خدمتیان، محمد
تبیین تربیت رسانهای از منظر اندیشمندان پستمدرن با توجه به راهبردهای سند تحول بنیادین آموزشوپرورش [دوره 22، شماره 4، 1402، صفحه 125-150]
-
خلاقی، علی اصغر
مطالعة پدیدارشناسانة موانع اجرای موفق برنامة درسی آموزش فنیوحرفهای رسمی با تمرکز بر تجارب زیستة هنرآموزان [دوره 22، شماره 4، 1402، صفحه 23-46]
د
-
دانای طوس، مریم
فراوانی شاخصهای انسجام خرد در سطوح مختلف بازنمایی متن در چارچوب الگوی ساخت-تلفیق کینچ: شواهدی از کتابهای فارسی دورههای ابتدایی، متوسطۀ اول و دوم [دوره 22، شماره 2، 1402، صفحه 107-124]
-
دیبایی صابر، محسن
شناسایی مؤلفههای آموزش سواد رسانهای و تحلیل جایگاه آن در اسناد بالادستی آموزشوپرورش [دوره 22، شماره 1، 1402، صفحه 7-30]
ر
-
رحیمینژاد، ویدا
تحلیل محتوای کیفی جلوههای بصری کتاب درسی پایة هفتم «انگلیسی در مدرسه: دانه» [دوره 22، شماره 3، 1402، صفحه 33-60]
-
رمضانی، فاطمه
جستاری در کتب کهن اسرارالتوحید و سیرت ابن خفیف با هدف بازیابی و رتبهبندی ویژگیهای شخصیتی و روشهای آموزشی معلمان سرآمد [دوره 22، شماره 2، 1402، صفحه 107-124]
-
رمضانی، فاطمه
شناسایی ویژگیهای نامطلوب در حرفۀ معلمی براساس واکاوی تجارب زیستۀ دوران دانشآموزی نومعلمان (مطالعهای به روش پدیدارشناختی) [دوره 22، شماره 4، 1402، صفحه 101-124]
ز
-
زارعان، منصوره
تدوین الگوی ساختاری ترکتحصیل براساس یادگیری خودراهبر و عملکرد خانواده با میانجیگری ذهنآگاهی در میان دانشآموزان دختر [دوره 22، شماره 4، 1402، صفحه 151-171]
-
زاهدیان، مرجان
اثربخشی روش آموزش معکوس در یادگیری خودراهبر و خودکارآمدی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان (مطالعة موردی: دانشجویان پردیس خواهران دانشگاه فرهنگیان واحد بندرعباس) [دوره 22، شماره 3، 1402، صفحه 125-148]
س
-
ساکی، رضا
ارائۀ مدل جانشینپروری رهبران آموزشی در نظام آموزشوپرورش رسمی عمومی ایران [دوره 22، شماره 2، 1402، صفحه 7-42]
-
سگاری، دادرحمن
اثر خشونت معلم بر هیجانات مثبت و منفی تحصیلی و اضطراب مدرسه [دوره 22، شماره 1، 1402، صفحه 107-1026]
ش
-
شادی، صدیقه
راهبردهای معناسازی معلمان در مدیریت کلاس در بحران کرونا [دوره 22، شماره 4، 1402، صفحه 7-22]
-
شاکری نسب، محسن
مقایسهٔ تأثیر آموزش بازسازی شناختی و راهبردهای یادگیری خودگردان بر سبکهای اسناد دانشآموزان [دوره 22، شماره 2، 1402، صفحه 221-239]
-
شاهورانی، احمد
بازتابی از ساختار درک معلم و دانشجومعلمان دربارۀ استدلال تناسبی کیفی [دوره 22، شماره 1، 1402، صفحه 83-106]
-
شمس، غلامرضا
طراحی الگوی توسعة حرفهای معلمان برای ایفای نقش رهبری در مدارس ابتدایی [دوره 22، شماره 3، 1402، صفحه 83-102]
-
شهرکی، علی
مطالعة پدیدارشناسانة موانع اجرای موفق برنامة درسی آموزش فنیوحرفهای رسمی با تمرکز بر تجارب زیستة هنرآموزان [دوره 22، شماره 4، 1402، صفحه 23-46]
ص
-
صالحی، ساجده
تحلیل پدیدارشناختی تجارب زیسته معلمان دوره ابتدایی از تلفیق بازی در فرایند یاددهییادگیری [دوره 22، شماره 2، 1402، صفحه 43-80]
-
صراحی، محمد امین
فراوانی شاخصهای انسجام خرد در سطوح مختلف بازنمایی متن در چارچوب الگوی ساخت-تلفیق کینچ: شواهدی از کتابهای فارسی دورههای ابتدایی، متوسطۀ اول و دوم [دوره 22، شماره 2، 1402، صفحه 107-124]
-
صفایی موحد، سعید
طراحی الگوی برنامۀ درسی توسعۀ رهبری مدیران متوسطه براساس رویکرد حل مسئله [دوره 22، شماره 2، 1402، صفحه 155-190]
ع
-
عابدینی، یاسمین
تدوین بستة آموزشی مدیریت کلاسی سازگار با مغز و تأثیر آن بر میزان اهمالکاری تحصیلی و هیجانات آموزشی در درس ریاضی دانشآموزان پایة اول در دورة اول متوسطة عشایری لرستان [دوره 22، شماره 3، 1402، صفحه 103-124]
-
عبدلی، مصطفی
تدوین بستة آموزشی مدیریت کلاسی سازگار با مغز و تأثیر آن بر میزان اهمالکاری تحصیلی و هیجانات آموزشی در درس ریاضی دانشآموزان پایة اول در دورة اول متوسطة عشایری لرستان [دوره 22، شماره 3، 1402، صفحه 103-124]
-
عسکری، فرزانه
شناسایی عناصر برنامهٔ درسی استم (علوم، فناوری، مهندسی، ریاضیات) در دورهٔ ابتدایی کشور ایران: رویکردی سنتزپژوهانه [دوره 22، شماره 2، 1402، صفحه 191-220]
ف
-
فتحی واجارگاه، کوروش
طراحی الگوی برنامۀ درسی توسعۀ رهبری مدیران متوسطه براساس رویکرد حل مسئله [دوره 22، شماره 2، 1402، صفحه 155-190]
ق
-
قاسمی مطلق، مهدی
مقایسهٔ تأثیر آموزش بازسازی شناختی و راهبردهای یادگیری خودگردان بر سبکهای اسناد دانشآموزان [دوره 22، شماره 2، 1402، صفحه 221-239]
ک
-
کابلی، مریم
تدوین الگوی ساختاری ترکتحصیل براساس یادگیری خودراهبر و عملکرد خانواده با میانجیگری ذهنآگاهی در میان دانشآموزان دختر [دوره 22، شماره 4، 1402، صفحه 151-171]
-
کبیری، مسعود
بازتابی از ساختار درک معلم و دانشجومعلمان دربارۀ استدلال تناسبی کیفی [دوره 22، شماره 1، 1402، صفحه 83-106]
-
کدیور، پروین
رابطۀ متقابل در ابرها: طراحی مزوسیستم خانه - مدرسه در فضای پوشهکار ابر - محور برای دانشآموزان دورۀ ابتدایی [دوره 22، شماره 4، 1402، صفحه 67-100]
-
کرامتی، هادی
رابطۀ متقابل در ابرها: طراحی مزوسیستم خانه - مدرسه در فضای پوشهکار ابر - محور برای دانشآموزان دورۀ ابتدایی [دوره 22، شماره 4، 1402، صفحه 67-100]
-
کفراشی، محمد حسین
تدوین الگوی ارائهٔ خدمات آموزشیوپرورشی به فرزندان دانشآموز شهدا و جانبازان و ایثارگران در ایران [دوره 22، شماره 1، 1402، صفحه 31-54]
گ
-
گل بخش، بشری
تحلیل محتوای کیفی جلوههای بصری کتاب درسی پایة هفتم «انگلیسی در مدرسه: دانه» [دوره 22، شماره 3، 1402، صفحه 33-60]
-
گلی، یوسف
طراحی الگوی برنامۀ درسی توسعۀ رهبری مدیران متوسطه براساس رویکرد حل مسئله [دوره 22، شماره 2، 1402، صفحه 155-190]
ل
-
لیاقت دار، محمد جواد
مطالعة پدیدارشناسانة موانع اجرای موفق برنامة درسی آموزش فنیوحرفهای رسمی با تمرکز بر تجارب زیستة هنرآموزان [دوره 22، شماره 4، 1402، صفحه 23-46]
م
-
محمدحسنی، نسرین
رابطۀ متقابل در ابرها: طراحی مزوسیستم خانه - مدرسه در فضای پوشهکار ابر - محور برای دانشآموزان دورۀ ابتدایی [دوره 22، شماره 4، 1402، صفحه 67-100]
-
محمدی، مهدی
راهبردهای معناسازی معلمان در مدیریت کلاس در بحران کرونا [دوره 22، شماره 4، 1402، صفحه 7-22]
-
مرادی، رحیم
واکاوی مؤلفههای آموزش شهروندی در بستر فناوریهای یادگیری سیار (یک مطالعۀ سنتزپژوهی) [دوره 22، شماره 4، 1402، صفحه 47-66]
-
مزیدی، محمد
تبیین تربیت رسانهای از منظر اندیشمندان پستمدرن با توجه به راهبردهای سند تحول بنیادین آموزشوپرورش [دوره 22، شماره 4، 1402، صفحه 125-150]
-
مسگرپور، مرضیه
راهبردهای معناسازی معلمان در مدیریت کلاس در بحران کرونا [دوره 22، شماره 4، 1402، صفحه 7-22]
-
معصومی فرد، مرجان
ارزیابی کیفیت تدریس الکترونیکی معلمان و سواد اطلاعاتی آنان و پیشبینی دلزدگی تحصیلی دانشآموزان دختر متوسطة اول شهر آبدانان [دوره 22، شماره 3، 1402، صفحه 149-171]
-
معظمی، مجتبی
تدوین الگوی ارائهٔ خدمات آموزشیوپرورشی به فرزندان دانشآموز شهدا و جانبازان و ایثارگران در ایران [دوره 22، شماره 1، 1402، صفحه 31-54]
-
مقتدایی، لیلا
تدوین بستة آموزشی مدیریت کلاسی سازگار با مغز و تأثیر آن بر میزان اهمالکاری تحصیلی و هیجانات آموزشی در درس ریاضی دانشآموزان پایة اول در دورة اول متوسطة عشایری لرستان [دوره 22، شماره 3، 1402، صفحه 103-124]
-
ملکی، سمیه
واکاوی مؤلفههای آموزش شهروندی در بستر فناوریهای یادگیری سیار (یک مطالعۀ سنتزپژوهی) [دوره 22، شماره 4، 1402، صفحه 47-66]
-
مهاجران، بهناز
طراحی الگوی پاسخگویی اجتماعی مدارس ابتدایی ایران: مطالعهای دادهبنیاد [دوره 22، شماره 1، 1402، صفحه 55-82]
-
مهدیان، حسین
مقایسهٔ تأثیر آموزش بازسازی شناختی و راهبردهای یادگیری خودگردان بر سبکهای اسناد دانشآموزان [دوره 22، شماره 2، 1402، صفحه 221-239]
-
موسیوند، محبوبه
تدوین الگوی ساختاری ترکتحصیل براساس یادگیری خودراهبر و عملکرد خانواده با میانجیگری ذهنآگاهی در میان دانشآموزان دختر [دوره 22، شماره 4، 1402، صفحه 151-171]
ن
-
ناستی زایی، ناصر
اثر خشونت معلم بر هیجانات مثبت و منفی تحصیلی و اضطراب مدرسه [دوره 22، شماره 1، 1402، صفحه 107-1026]
-
ناصری جهرمی، رضا
راهبردهای معناسازی معلمان در مدیریت کلاس در بحران کرونا [دوره 22، شماره 4، 1402، صفحه 7-22]
-
نامی، کلثوم
اثربخشی روش آموزش معکوس در یادگیری خودراهبر و خودکارآمدی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان (مطالعة موردی: دانشجویان پردیس خواهران دانشگاه فرهنگیان واحد بندرعباس) [دوره 22، شماره 3، 1402، صفحه 125-148]
-
نجفی، محمد
تبیین تربیت رسانهای از منظر اندیشمندان پستمدرن با توجه به راهبردهای سند تحول بنیادین آموزشوپرورش [دوره 22، شماره 4، 1402، صفحه 125-150]
-
نصراصفهانی، احمدرضا
مطالعة پدیدارشناسانة موانع اجرای موفق برنامة درسی آموزش فنیوحرفهای رسمی با تمرکز بر تجارب زیستة هنرآموزان [دوره 22، شماره 4، 1402، صفحه 23-46]
-
نظرزاده زارع، محسن
تأثیر سبک رهبری دیجیتال در تدریس دیجیتال معلمان با نقش میانجی توانمندسازی روانشناختی [دوره 22، شماره 1، 1402، صفحه 147-163]
-
نوری، روح اله
ارزیابی کیفیت تدریس الکترونیکی معلمان و سواد اطلاعاتی آنان و پیشبینی دلزدگی تحصیلی دانشآموزان دختر متوسطة اول شهر آبدانان [دوره 22، شماره 3، 1402، صفحه 149-171]
-
نیک تخسمی، سمیه
فراوانی شاخصهای انسجام خرد در سطوح مختلف بازنمایی متن در چارچوب الگوی ساخت-تلفیق کینچ: شواهدی از کتابهای فارسی دورههای ابتدایی، متوسطۀ اول و دوم [دوره 22، شماره 2، 1402، صفحه 107-124]
و
-
وثوقی فرد، الهام
طراحی الگوی توسعة حرفهای معلمان برای ایفای نقش رهبری در مدارس ابتدایی [دوره 22، شماره 3، 1402، صفحه 83-102]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد